Dött i plugget

Sitter i skolan nu och jag ju inte påstå att det är så vidare livat här. Det är rätt dött faktiskt. Men hade ju inte väntat mig nåt annat heller. Var knappt något folk på bussen hit heller. Det är såååååå skönt när inte alla jobbiga högstadieelever i Bottnaryd ska till skolan. Man blir fasen knäpp på dem ibland. Eller ibland, oftast menar jag. De har total brist på bussvett i sina små ihopkrympta hjärnor! Och det är det inte bara jag som tycker. ;)

Känns som jag är klar med reportaget nu. Fast rubriken är jag ju halvnöjd med. "En flygande sport på väg framåt". Sådär lockande va? =/ Nåja, shit the same! Fast har ju flera timmar kvar tills jag kan åka hem så jag kan ju klura på den en stund till. :P Det är ett jäkla tjöt på mig och min rubrik, jag vet haha. Men snart är det över så då ska ni få slippa läsa om allt vad reportage och rubriker heter. :D

Låttips: Sahara Hotnights - Visit to Vienna

Jättebra och trallvänlig låt man blir glad av. Jag blir iaf det. :D Lyssna!

Kommentarer
Postat av: Martin

Trallvänlig indeed.
Jag promenerade med den i örat inne vid vättern igårkväll. Det var mitt lyckorus. Underbart. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback