Fyra...

Hittade den här listan hos Wysteriia:

A) Fyra jobb jag haft:
1. Lokalvårdare
2. Kassörska
3. Kallskänka
4. I storkök (feriejobb)

B) Fyra filmer jag kan se om och om igen:
1. Titanic (best film ever!)
2. Lejonkungen (bästa disneyfilmen)
3. Smala Sussie
4. - (kommer inte på någon mer)

C) Fyra ställen jag bott på:
1. Ulricehamn (där jag bor nu)
2. Ulricehamn (där jag bodde de första 3 månaderna av mitt liv)
3. -
4. -

D) Fyra TV-program jag älskar att titta på:

1. Grey's anatomy
2. Heroes
3. Uggly Betty
4. OC

E) Fyra platser jag har semestrat på:
1. Sunny Beach (Bulgarien)
2. Kreta (Grekland)
3. Rundresa i Danmark
4. Falkenberg

F) Webbsidor jag besöker dagligen (nästan):
1. www.blogg.se
2. www.aftonbladet.se
3. www.lunarstorm.se
4. Skolmailen

G) Fyra favorit-maträtter:
1. Kryddheta räkor (smaskens!)
2. Tacolåda
3. Thaimat
4. Min currykycklinggryta (stark, men god :))

H) Fyra ställen jag hellre skulle vilja vara på just nu:
1. I min säng (är grymt trött)
2. I solen och ha det skönt
3. På Liseberg (så kul att åka ju :))
4. Någon annanstans
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback