H&M-intervjun över

Då var intevjun över och jag har inte den blekaste hur det gick. Det kan ha gått hur som helst. Har 6 eller 7 konkurrenter om 2 tjänster så känns ju inte som att chanserna är allt för stora. Men hon hör av sig i morgon eller på onsdag. Men vilka jobbiga frågor. Fick frågan om vilket mitt drömyrke var typ. Jag vet ju inte ens vad jag vill syssla med så den frågan hade jag inget bra svar på. Sen frågade hon om jag kunde tänka mig att flytta till Vetlanda. Öhhhh....vet inte, blev mitt svar. Jag har ju inte ens varit där nångång. Visade sig att de ska öppna en butik där och får man sommarjobb kan man vara påtänkt dit. Jaja, vet ju inte om mitt mål är att hamna i Vetlanda precis. Vet bara att Lena Ph är därifrån. :P Hon ville dessutom ha numret till en referens så jag gav henne numret till Patrik, bossen över mig på ICA. Haha, han minns mig väl inte ens (han hälsar åtminstone inte när jag går förbi honom *örfil åt honom*), men men...hon ville ju ha numret så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback