I reportagens värld

Har suttit hela dagen med att försöka få ihop mina reportage om Stadsparken och frisbeegolf. Frisbeegolfen går bättre än Stadsparken. Trodde det skulle vara mycket lättare att skriva om den än vad det är. Har bara fått ihop en sida hittills. =/ Men jag ska väl fixa det här med som allt annat. Skulle jag säga en sak som jag är bra på så skulle det nog bli just att skriva. :)

Det har varit så segt att sitta inne vid datorn när solen har skinit. En stund tog jag mitt gamla hederliga block och en penna och traskade ut och satte mig på trappan. Varmt och skönt. :) Men det går ju så mycket lättare att skriva och göra ändringar på datorn, så jag fick vara så snäll att skutta in igen. *grrr* Ibland skulle man ha en bärbar dator.

Men det mest störande är ändå att jag knappt har hunnit träna alls under den här kursen. Inte bra alls. Jag hoppas att nästa kurs blir lugnare så att jag kan ta tag i det ordentligt igen innan sommaren. Vill ju inte förlora alla muskler jag byggt upp under våren. ;)

Ikväll blir det att se favoritserierna och ni borde lärt er vilka det är vid det här laget. :P Just det, Grey's anatomy och Heroes. :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback