Klockans fel att jag är trött :P

Usch vad trött jag är idag. Kom i säng alldeles försent igår, så det har bara blivit runt 5 timmars sömn i natt. =/ Jag vet, jag borde skärpa mig, men vad gör man när man inte är trött när man egentligen borde lägga sig? Dessutom gick jag efter klockan på väggen som sackat efter en halvtimma ungefär, så jag trodde inte klockan var riktigt så mycket som den var. Lite smått chockerad när jag upptäckte mitt misstag. :P

Ska se till att få ihop mina reportage idag så jag kan börja layouta det om discgolf i morgon. Tyvärr blev bilderna på mitt intervjuoffer inte de bästa. Men har man inte tillgång till någon av de 4 (ja, tro det eller ej, skolan har inte fler och ändå har de kurser i digitalfoto) systemkamerorna för att alla redan är utlånade så fick det bli min lilla digitala kompaktkamera. Det blev lite överexponerat vid himlen och så, men men, jag får försöka fixa till det värsta i photoshop om det går. Bless that program!

I eftermiddag är det ju dags för min intervju på H&M. Börjar bli lite smått nervös. =S Meddelar senare hur det gick.

Hasta la vista amigos!
Kommentarer
Postat av: Gustaf

lycka till på intervjun idag då=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback