Allsång vid Sturebadet

Tänkte ta och dra med mig mamma ner på Allsång ikväll. De sa att det skulle vara sista gången förra året, eller om det var för 2 år sen, men nu när Ulricehamn firar 700 år så slår de till igen och med hjälp av Bert Karlsson har de fått ihop ett litet artistuppbåd. Vad sägs om Marie Lindberg, Idol-Ola, Plura, Lasse Stefanz och Cilla och Totte (1:a i Talang 2007). ;P Kan inte påstå att jag är så imponerad av det där fältet, men vad tusan, vädret är bra, det lär bli en hel del folk och jag har ändå inget bättre för mig. :)

Ulricehamn har till och med sin alldeles egna "Stockholm i mitt hjärta", nämligen  "Åsundens Pärla". ;)
Kommentarer
Postat av: Victoria

Låter riktigt mysigt :) hoppas du får en kanon kväll med mammsen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback