Buffé och luggklippning

Klockan är bara tjugo över tio och jag är redan i ordning för dagen. Frukosten är avklarad och kläderna och sminket är på plats. Inte så ofta det händer nu för tiden. ;P

Ska bege mig till stan om ett tag med mamma och käka lunchbuffén på Kinarestaurangen och därefter blir det att gå en sväng på stan med slutdestination ICA (som vanligt :P). Ska ta och hämta ut min kära Gesslebiljett också. :)

Ringde till frissan nyss med och frågade om hon hade tid att jämna till min lugg när pappa och brorsan ska dit och klippa sig idag. Och det hade hon. :) Min egenklippta lugg brukar inte bli så snygg alla gånger nämligen. Den måste få sig en proffstilljämning emellanåt. ;P

Såg förresten världens sämsta film igår innan jag gick och la mig. Apartment 12 hette den. Såg att det skulle vara en romantisk komedi och eftersom jag, i vanliga fall, gillar sånna satte jag mig och glodde på den. Mark Ruffalo var också en bidragande orsak för han brukar vara bra. Men shit alltså. Vilken kass handling. Fast jag genomled hela filmen, från början till slut. Sen somnade jag som en stock.

Kommentarer
Postat av: Daggen (från jobbet)

"Ska ta och hämta ut min kära Gesslebiljett också. :)"
Min har jag redan hämtat ut.. moahaha, den ligger så fint där hemma. =)

2007-08-02 @ 13:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback