En lördag i augusti

image52














Sitter här och tittar på mina överblivna nötter från igår. Men de får gå samma öde till mötes lite senare som de igår. Alltså bli uppätna. Och ni ser, jag köpte inget onyttigt på ICA för nötter och naturgodis är ju jättenyttigt. ;)

Idag ska jag försöka ta mig ut på en promenad och kanske träna lite idag igen. Något av det iaf. Operation "komma i form" börjar sakta men säkert komma igång igen på allvar efter sommarens upphåll.

Senare idag blir det en sväng till Ottilia. Har inte varit där på bra länge nu så det är dags. Men innan dess ska det smakas på kräftorna som kokades igår. *slickar mig runt munnen*

Och hur sjukt störande är det inte att fyran sänder Damallsvenskan idag istället för Elfsborg-GAIS????? Hur kan de ens komma på en sån idiotisk sak!! *tummen ner för det* Blir nog att kolla lite på  Premier League istället och det är ju inte helt fel förstås, men Elfsborg är ändå Elfsborg och de går före storlagen borta i England. ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback