En underbar helg

Då var man hemma i lilla Ulricehamn igen efter en underbar helg i Lund med mycket mys, gos och pussande. Helgen gick alldeles för fort som vanligt när man verkligen inte vill att den ska ta slut.

I fredags myste vi till det med tacos och Deja vù med Denzel Washington. Jättebra film, men slutet fattar jag fortfarande inte. :P

I lördags (Thomas födelsedag) kollade vi lite på friidritts-VM innan det var dags att bege oss till hans familj där det vankades mat och tårta. GOTT! Och väldigt trevliga människor måste jag säga. :) Fick till och med se på matchen mellan Elfsborg och Helsingborg. ;) Men mest stolt är jag nog ändå över att jag faktiskt INTE mimade när hans syster ville vara jobbig och sjunga Ja, må han leva... ;P

Tre timmar senare, efter allt ätande, 2 cider (vilket resulterade i 3 toabesök på 20-30 minuter för mig :P) och en för Thomas helt obegriplig ordlek ;) var tanken att vi skulle gå på bio och se På smällen, men när vi kollade på nätet upptäckte vi att det bara fanns skitplatser kvar så vi sköt upp biobesöket till söndagen. Vill ni se en rolig film så se den! Hur kul som helst. :D

Idag ringde klockan 06.00 till vår stora förtret. 7.55 gick min buss hem. Alldeles för tidigt.

Saknar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback