Ett bländande leende

Nu har jag precis kommit hem från årets tandläkarbesök och det sved i plånboken kan jag säga. 634 spänn fattigare på ca 20 minuter. It sucks big time! =/

Men det var inte mycket fel på mina tänder iaf. Inga hål här inte. Lite, lite tandsten som togs bort och så tyckte tandhygienisten (den glada polacken var utbytt mot en betydligt yngre svensk Rasmus den här gången) att jag skulle använda tandtråd lite mer och det kan jag faktiskt hålla med honom om. Jag har slarvat med det den senaste tiden och det var jag ärlig nog att erkänna för honom. :P Sen tyckte han att jag hade väldigt vita tänder. :D Själv tycker jag ju att dom är lite för gula, men säger en tandhygienist så, så får jag väl tro på det. ;)

Fick ingen äcklig banankram eller nån annan gegga på tänderna som gör att man inte får äta på flera timmar den här gången. Skönt!

Åkte direkt från tandläkaren till Ica för att köpa chips. :P Måste ju ha nåt gott att tugga på ikväll till Valencia-Elfsborg. :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback