Målning, vad annars :P

Pizzatips: Vesuvio med kebabsås (supergott, så det så!)

Solen är tillbaka och med den målning av huset. Min dag har alltså mest bestått av att måla staketet uppe på "loftet". Brännan har bättrats på, men ryggen blev lite väl röd och bikinibandet lämnade två vita spår efter sig dumt nog. Det blir tyvärr en omgång där uppe i morgon med. SNARK, SUCK och STÖN. Men jag kan ju sola samtidigt som tur är. Det värsta är att försöka få sol överallt och inte bara på en sida på kroppen. :P

Dessutom dör min högerarm flera gånger om av allt penselsvepande. Det kommer sluta med att den armen blir värsta muskelknutten medan vänsterarmen tynar bort. :P

Ikväll blir det grillning igen. Mamma är grilltokig av sig den här årstiden. :P Men det gör inte mig nåt för jag älskar det. :D Löfbiffrullar med nån gegga i står på dagens meny. Smaskens!

Antal dagar kvar: 6 (vilket betyder mindre än en vecka :D)
Kommentarer
Postat av: daggen

nja, verkar lite skum pizza dedär ;) vågar inte riktigt än.. En kebabpizza funkade utmärkt. japps 6 dagar kvar, inte speciellt lång tid ju :)

2007-08-04 @ 19:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback