Min specialitet ;)

Idag ska det bli skärpning med mig. Inget slöande här inte! Iaf inte som igår. :P Ska ta och sätta igång med maten om en stund. Det blir min specialitet, Tomatsoppa. ;) Alla rynkar jämt på näsan när jag säger att jag ska laga det eller att jag gillar det, men det är svingod! Så kom inte här och dissa den innan ni har smakat. ;P

Sen måste jag och mamma ner på stan och göra veckans storhandling på Ica. Tråk, men vi måste ju ha mat. Och jag ska göra allt för att inte köpa med mig något onyttigt hem. Tror jag kan lyckas faktiskt. :) 

Och ikväll ska det kokas kräftor. Yummi!!! Fast jag måste säga att det känns lite grymt att lägga ner dem levande i en gryta med kokande vatten. Visst, de dör direkt, men de ser så ledsna ut ju. Inte konstigt att de försöker rymma från diskhon. :P Goda är de iaf när de är döda. :D

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja, som sagt- nä4r kullerstenar regnar bort- DÅ regnar det verkligen. För Övrigt är tomatsoppa nmågot av det bästa jag vet:-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback