På besök i Lund

Nu sitter jag nere i Lund. En timme försenad kom jag fram igår. Man ska INTE önska att man ska vara framme i tid, då går det åt skogen. :P Vi fastnade i en kö precis innan Ljungby. Förmodligen en olycka av något slag. Vad, vet i sjutton. Bakom mig satt två klagoandar. Tanten lät som Darth Vader när hon andades. Gubben verkade normal till att börja med, men när vi fastnade i kön satte de igång. Det var klagande på polisen, på vägarna, ja jag vet inte vad allt. Och det höll på hela vägen till Lund. SUCK!

Haha, sitter här och städar tangentbordet. Vet inte vad det har råkat ut för riktigt, men en liten putsning ser det ut att behöva. :P

Ska ta mig iväg till affären sen om jag lyckas låsa dörren här. Att det ska va så krångligt att låsa en dörr! Fantastiskt. :P

Aja, ni får ha en bra dag där ute i landet!
Ciao!
Kommentarer
Postat av: Daggen

Ojdå, har jag missat o städa tangentbordet asså ;)

2007-08-31 @ 11:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback