Sexiga händer

"Hon tänkte på Patriks händer. Händerna och handlederna brukade hon titta på först hos en man. Hon tyckte att händer kunde vara otroligt sexiga. De skulle inte vara små, men behövde inte heller vara stora som dasslock. Lagom stora och seniga, utan hår, med spänst och smidighet."

Utdrag från Isprinsessan av Camilla Läckberg.

Det är ju precis som jag tycker! Otroligt! Jag som trodde att det bara är jag som brukar titta på händerna bland det första jag gör hos det motsatta könet. Men så är det inte. En bokfigur gör det med. Yeey!

Tjejer, håller ni inte med mig om att händerna är något av det viktigaste hos en kille utseendemässigt? Det är ju ändå de som ska ta på en möjligtvis. ;)

Så lagom stora och seniga händer, utan hår, med spänst och smidighet var det ja. Kom ihåg det grabbar! ;)
Kommentarer
Postat av: Victoria

hehe aah det där med över eller under 15 var ju lite mer illa :P men då ska man säga under, iallafall om man får något billigare :P haha typ billigare inträde :P ha!

Postat av: Fidde

Äääntligen var man hemma från jobbet, och hittar 2 nya inlägg, nice! ;)

2007-08-07 @ 17:19:31
URL: http://fiddejoh.blogg.se
Postat av: Wysteriia

hehe precis! ;) Vore nästan lite trist om man inte kände av det alls! ;P

2007-08-07 @ 17:43:30
URL: http://Wysteriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback