Slappt och skönt

10.30. Det var tiden jag gick upp idag. Vaknade tidigare, men jag orkade bara inte gå upp. Har ingen tid att passa idag för att fixa lunch till pappa heller (han får ta resterna från igår), så då kändes det extra skönt att bara ligga kvar i sängen och bara vara. Tillslut började jag få tendens till liggsår så jag tog mig mödosamt upp ur sängen.

Det står inte mycket på dagens schema. Vädret är åter grått, trist och blött, så jag får se om jag orkar med en promenad sen. Borde ju det, men regnar det vet i sjutton om min vilja är tillräckligt stark.

Duschen ska iaf få sig ett besök nu. Där är det okej att bli blöt. ;)
Kommentarer
Postat av: Daggen

Som vanligt e det iaf helt ok väder här när det regnar uppe hos dig ;)

2007-08-22 @ 11:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback