Solbrist och hemmamatch

Fidde, det här inlägget tillägnar jag dig för att du ska ha något att läsa på lunchen. ;) Så nu är det bäst att du läser detta på lunchen också! :P

Har precis masat mig ur sängen och fått i mig lite frukost bestående av en halv tallrik fil, hallonsylt och flingor. Ska snart hoppa in i duschen och bli en människa även idag. Hoppas bara att sobrännan inte åker av, av tvålskrubbandet. :P

Det har ju blivit solbrist ute igen så någon solning är det tyvärr inte tal om idag. Hade planerat att åka till kusten för att sola och eventuellt vågat ta årets första dopp, men de planerna sket ju sig. Tack väder! INTE! Det får bli att sitta inne och läsa och kolla på kvällens avsnitt av What about Brian eftersom tv:n kommer vara upptagen ikväll när det egentligen går.

Ikväll är det ju dags för Elfsborgs hemmamatch mot Debrecen. Tyvärr har vi inte kanalen den visas i så det får bli att sitta och uggla vid radion och lyssna på en dålig kommentator. :P Kommentatorn i matchen mot Kalmar var så seg (tror dessutom att han var Kalmar-fan), men han hade iaf rolig dialekt, "sköttläge!" :D Jag hoppas naturligtvis på vinst ikväll trots att skadeproblemen fortsätter i Elfsborg.

Onsdag, torsdag, FREDAG = STOCKHOLM.
Nu är det inte långt kvar. :)
Kommentarer
Postat av: Fidde

Haha, tack du! Du räddade min lunch ;)
Men du skulle visst åkt till kusten, här är varmt som fan och solen skiner, visst är det lite småmoln men långt ifrån mycket!
Nu ska jag äta min lunch, spagetti o köttfärssås, var ju tvungen å läsa här först ;) Sen hoppas jag att jag också blir människa, inte mänskligt att gå upp kl 7 på morrnen!!!
Ha en fin dag så hörs vi säkert senare! Kramar!

Postat av: Wysteriia

Visst är det kul att åka iväg till sthlm då o då? :D

2007-08-08 @ 13:29:33
URL: http://Wysteriia.blogg.se
Postat av: Wysteriia

Jag har jämt så kul i sthlm så jag älskar att vara där :D

2007-08-08 @ 16:43:18
URL: http://Wysteriia.blogg.se
Postat av: Victoria

haha precis, bäst att sluta leva direkt egentligen :P så man slipper bli drabbad av något man råkat äta :P

2007-08-08 @ 19:35:13
URL: http://virraan.blogg.se
Postat av: Victoria

ja men precis, sålänge man har en gräns på det, och håller det till naturliga mått så är det ju okej. Sen finns det ju många fall då det gått till en överdrift.

2007-08-08 @ 19:48:49
URL: http://virraan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback