Tom plånbok, tom mage

Det blev ingen cross idag som det var tänkt. SM går här ute idag, men när jag gick upp i morse var det ingen annan här hemma som hade lust att åka dit längre. Lite trist, men får tänka på att jag tjänade in 120 spänn på det. Och pengar kan behövas sparas lite. Utan jobb tryter de rätt fort har jag märkt. :P

Usch, min mage börjar ge en massa ljud ifrån sig nu. Hoppas maten är klar snart. Hittade ett recept på nätet på Pasta med sparrissås. Tyckte det lät rätt gott, så mamma fick ta och laga det idag. Återstår att se om det är lika gott som det lät. :)

Uppdatering:
Maten var helt okej. Smakade ungefär som ostsås med lite citron i. Inte det godaste jag ätit precis, men den slank ner och magen är tyst igen. :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback