Goddag yxskaft

Mysteriet med telefonen som alltid dör är löst. Så fort man pratar i hemtelefonen dör den direkt. Vi har hållt på att bli tokiga. Det har inte hjälpt hur mycket vi än laddat den.
 
Jag: Är det gamla batterier eller?
T: Nä.
Jag: Men det är väl uppladdningsbara?
T: Nä, måste det vara det?
Jag: Men åååååhhhhhhhh.

Inte konstigt att den dör hela tiden. :P

Ljusstakarna var slut så vi är fortfarande staklösa (fint ord va? haha). Ingen adventskänsla här inte. :P

Två dagar kvar till Winnerbäck och på lördag blir det en tur till Liseberg om vädret är på vår sida. Så mysigt där med alla ljus överallt. :) Hoppas inte det är riktigt lika kallt som sist jag var där bara. Då höll jag på att frysa ihjäl bokstavligt talat.

Ska snart ta mig en promenad in till stan så jag får röra på mig lite. Det är ju uppehåll idag så jag har inget att skylla på för att fortsätta sitta inomhus. När jag kommer tilbaka blir det lite lunch, disk och senaste avsnittet av Heroes. :)

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Tack för dagens underhållning Therese! Har skrattat läääänge :-)

2007-12-04 @ 12:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback