Julklappsöppning

Igår kväll var det äntligen dags för julklappsöppningen här. Jag hade myst till det med levande ljus, vaniljglögg (SUPERGOD!), chips, dipp, grönsaker och pepparkakor (som ingen orkade röra) tills Thomas kom hem. Efter lite smaskande och ett försök till att få ihop hans nyinköpta julstjärna, (som jag förövrigt råkade göra sönder :P men med den idiotiska beskrivningen med dimmiga bilder så var det inte så konstigt) fick T. börja med att öppna sin julklapp. Jag hade köpt en parfym, Diesel, till honom. Doftar underbart och det tyckte han med. *phu* Svårt att köpa sånt till andra ju. :) Sen var det äntligen dags för mitt stora paket. Kan ju säga att det inte bli några problem att ta hem det på bussen iaf. ;) Längst ner på botten, under vedträn och luftpåsar, låg det välkända orangea kuvertet med vit text på, innehållande två stycken Winnerbäck-biljetter till i sommar. YEAH!!! Tack, älskling! :-*

Julklapp
Kommentarer
Postat av: Martin

Ja utan den är det ju ingen jul alls!

Ja varsågod.. Skedde bakom min rygg men jag får ta ett snack med övriga medlemmar ;) Vi gör så gott vi kan =) Hoppas du gillade det iaf..

Postat av: Martin

Ja han sa det till mig också.. Har inget minne av det dock.. Men men skönt att du inte dog av skratt iaf =) Vad händer i helgen då?

2007-12-21 @ 18:16:08
URL: http://storfrippe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback