Nyfiken i en strut

Om drygt fyra timmar sitter vi (jag och älsklingen) på bussen hem mot U-hamn. Ska bli skönt att komma hem lite även om jag trivs alldeles utmärkt här nere i Lund med. :)

Vi har ju hållt på att göra om i källaren (gillestugan) hemma. Slipat upp trägolvet som låg under den äckligt, fula, blå mattan, köpt ny soffa, fotölj och hyllor. Hyllorna har kommit upp medan jag varit här i Skåne, liksom en ny stor 40 tums platt-tv (vår första platt-tv någonsin). Snacka om att jag är nyfiken på hur det ser ut där nu. Bild kanske kommer så småningom. :) Det som fattas är ett nytt bord och en matta. Men det kommer när vi hittar nåt som passar. : )

Jag är seg. Vädret är grått. Funderar allvarligt på att ta bussen till stationen sen. Regnar det, blir det så iaf. Måste gå och köpa mig nån lunch med. Köttbullar och makaroner kanske? Hm...

Nä, dags att sätta igång med dagen nu.
Kommentarer
Postat av: Victoria

ja saw filmerna är faktiskt bra :P eller egentligen inte, men man måste ändå titta :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback