Vintrigt värre

SKANDAL! SVT visar inte Svensson, Svensson på julafton. Inte enligt vår tv-tidning iaf. Tummen ner! Jag ska ju sitta där och säga alla fraser innan dom gör det. *surar*

Och jag kan meddela alla om att Marie Picasso (Idol-vinnaren) finns på riktigt. Jag såg henne igår. Livs levande. Hon uppträdde med två låtar (I'll be there & This moment) utanför Mediamarkt i Lund och självklart var jag tvungen att kolla. ;) Sen hade hon skivsignering inne i butiken, vilken jag inte engagerade mig i. :P Men hon lät som på tv ungefär, dvs. Bra!

Annars har jag suttit en stor del av dagen på en buss, som mot slutet av resan blev knökfull. Jobbigt vid storhelger då alla ska hem till familjen osv. Men jag behövde bara sitta bredvid en kille den sista timmen skönt nog. Gillar inte att ha okända människor bredvid mig som tar upp massa plats så man måste sitta helt ihopklämd. :P

När ja kom hem möttes jag av värsta vintervädret jämfört med Skåne. Rimfrost överallt. Hade varit jättefint om solen legat på, men nu var det bara dimmigt.

Har precis pratat med Ottilia och hon har äntligen klarat sin tenta vilket gör att hon har tagit examen. :D GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!!!! :D

Rimfrost
Kommentarer
Postat av: Karin

det är roligt:) fina vintriga bilder!

Postat av: Martin

Haha ja va bra att du gillade Gustafs del iaf ;)

Jag blev klar med mina sista julklappar idag. Hade glömt bort att vi skulle ha julklappsrace. Men det gick snabbt att ordna till det också. Annars så spelade jag rugby ikväll sedan ska jag spela imorn också. Sen ska jag åka skridskor, äta familjemiddag och klä granen hos min kompis familj imorn också.. Plus att jag måste till systembolaget också.. Så imorn blir det mycket alltså!

2007-12-22 @ 02:17:15
URL: http://storfrippe.blogg.se
Postat av: Martin

Jo det är en lite udda sport. Vet inte om du har sett någon sådana match =) Kan gå ganska hårt till men det är himlans kul! Ska snart iväg och slå mig lite =) Skönt att ha allt avklarat så att man verkligen bara kan slappa sen fram till jul när allt styrande börjar igen.. :/

2007-12-22 @ 15:40:06
URL: http://storfrippe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback