Jag har...

(X) snott den här listan
( ) rökt en cigarett
( ) rökt en cigarr
(X) varit full
( ) hånglat med någon av samma kön
(X) varit kär
(X) blivit dumpad
( ) dumpat någon
( ) fått sparken
( ) varit i knytnävsslagsmål
( ) rymt hemifrån.
(X) haft känslor för någon som inte känt samma sak
( ) blivit arresterad
( ) hånglat med en främling
(/) gått på en blinddejt (träffat folk från nätet)
( ) ljugit för en kompis
( ) varit kär i en lärare
(X) skolkat (bara på högskolan)
( ) legat med en medarbetare
( ) sett någon dö
(X) flugit
( ) spytt i en bar
( ) sett en del av mig själv brinna
( ) ätit sushi
( ) varit i ett våldsamt förhållande
( ) tagit smärtstillande
( ) älskar eller saknar någon just nu
(X) legat på rygg och sett molnen flyga förbi
(X) gjort en snöängel
(X) hoppat i en vattenpöl

( ) lekt uppklädd (va?)
(X) hoppat i en lövhög
( ) åkt släde
( ) fuskat när jag spelat spel (kan ha hänt, men jag minns inte)
(X) varit ensam
( ) somnat i skolan/på jobbet (men det har varit nära)
( ) använt ett falskt id
(X) tittat på en solnedgång
( ) varit med om en orkan
( ) rört en orm
( ) sovit under stjärnorna
(X) blivit kittlad
(X) blivit missförstådd

( ) klappat en delfin (vill gärna göra det)
(X) vunnit en tävling
( ) blivit avstängd från skolan
( ) varit i en bilolycka (om inte min uppskrapning av ena sidan på bilen räknas som det)
(X) haft kramp
(X) känt mig som en utstött

( ) ätit ett helt glasspaket på en natt
(X) hatat mitt utseende
( ) varit vittne till ett brott
(X) ifrågasatt mitt hjärta
( ) varit besatt av post-it lappar
(X) gått barfota i lera och pressat leran mellan tårna (i havet/sjön)
(X) varit vilse
(X) varit på andra sidan landet
(X) simmat i havet

( ) känt som om jag håller på att dö
(X) gråtit mig själv till sömns
(X) lekt polis och rånare
(eller snarare polis och tjuv)
( ) sjungit karaoke
( ) betalat för mat med bara mynt
( ) gjort något med mig själv som jag inte borde gjort
( ) busringt
(X) fångat en snöflinga på tungan
( ) dansat i regn
( ) skrivit ett brev till tomten
( ) tittat på solnedgången tillsammans med någon du bryr dig om
(X) blåst bubblor(både tuggummibubblor och såpbubblor)
( ) gjort upp eld på en strand
( ) förstört en fest
(X) åkt rullskridskor
(X) fått en önskan inslagen
(saker jag önskat mig när jag fyller år och vid jul, annars inget)
( ) haft sex med en apa
( ) burit pärlor
( ) hoppat från en bro
( ) ätit hund/katt-mat
( ) sagt till en främling att jag älskar honom/henne
( ) kysst en spegel
( ) tänkt att va faaan vad dum jag är som läser hela denna lista
(X) sjungit i duschen
( ) drömt att jag gift mig med någon (inte vad jag minns iaf)
( ) limmat fast min hand i något
( ) fastnat med tungan i metall
( ) kysst en fisk (varför skulle jag göra det?)
( ) varit en cheerleader
(X) suttit på ett tak
( ) skrikit så att jag inte fått luft
( ) stannat uppe hela natten
( ) inte duschat på en vecka
(X) plockat och ätit ett äpple direkt från trädet
(X) klättrat i träd

( ) haft en träkoja
( ) burit fula/annorlunda kläder i skolan för att höra vad folk säger
( ) spelat kyckling
( ) blivit puttad i vattnet med kläderna på
(X) blivit tillsagd av en främling att jag är het (bara på nätet)
( ) brutit ett ben
( ) brutit en arm
( ) fångat en fisk och sen ätit den
(X) fångat en fjäril
(X) skrattat så mycket att jag grät

( ) gråtit så mycket att jag skrattade
( ) fuskat på ett prov
(X) haft en Britney Spears-skiva (bara singel)
( ) glömt någons namn
(X) sovit naken
(X) gjort något olagligt
(X) kört för fort

( ) druckit mjölk direkt ur förpackningen
(X) varit kär i en kille
( ) varit kär i en tjej
( ) lekt pyroman
(X) ätit köttbullar med mos
(X) känt mig elak
(X) lyssnat på mora träsk

( ) smakat på granbarr
(X) skogsvandrat
(X) badat naken (i badkaret)
( ) lyckats välta julgranen
(X) fått en stöt
( ) Gjort bort mig på fyllan o villan någon gång
( ) Gjort lumpen
( ) haft sex på offentlig plats
( ) pratat med en främling i mer än fem minuter
( ) haft sex i en IKEAsäng
( ) haft sex i en IKEAsäng på ett IKEAvaruhus
( ) drömt att jag haft sex med en vän/flera vänner
(X) har någon sorts fobi
( ) har varit kär i över 5 samtidigt
(X) har kollat på porr
( ) blivit utslängd från en lektion
( ) älskar mina fiender
( ) sitter och har sexdrömmar på lektioner/jobbet
( ) tycker att mina kompisar attraherar mig
( ) älskar raggarkulturen
( ) burit mp3 på disko
(X) känt dig otroligt smart men inte varit det
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback