Män som hatar kvinnor

image42
Har äntligen orkat ta mig ur sängen och fått i mig lite frukost. Har legat och läst klart "Män som hatar kvinnor" av Stieg Larsson. Jag hade enbart hört bra recensioner om den innan jag började, men jag var inte så jätteimponerad när jag kommit halvvägs in i den. Visst var den bra, men inte så där superduperdunderbra som jag fått för mig att den skulle vara. Men den tog sig och tillslut satt jag fastklistrad med näsan i boken. Nu måste jag ta och fixa de andra två böckerna i serien med, men först ska jag läsa Camilla Läckbergs två första, "Isprinsessan" och "Predikanten".
Kommentarer
Postat av: Nina

Den andra boken av Stieg Larsson, "Flickan som lekte med elden" är mycket bättre. Fast jag gillade visserligen "Män som hatar kvinnor också".
Av Läckberg är den tredje boken, "Stenhuggaren", bäst. Men läs dem i ordning!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback