T(r)is(t)dag

Usch, vilken trist dag. Det bara regnar och regnar ju. Och inte kan jag se på min kära tennis eftersom det ska envisas med att regna i England också (som om det skulle va nåt nytt) vilket gör att det blir avbrott så fort spelarna kommit igång efter förra avbrottet.

Jobbsökandet går inget bra det heller. Noll motivation. Eller motivation har jag väl egentligen, men det tar ändå emot nåt enormt att få ihop bra ansökningar som är värda att skicka iväg. Inte för att det finns så mycket jobb heller för den delen, men ändå.

Har dessutom STORA problem när det gäller min tv-kväll. Allt går nämligen samtidigt. Klockan 20.00 är det Allsång på Skansen samtidigt som matchen Halmstad-Elfsborg visas på Canal+. Den fortsätter ju efter klockan 21 då det även är Morden i Midsomer och Gilmore Girls. Det bästa vore att ha tre tv-apparater bredvid varandra. :P

Förresten så vill jag åka på en roadtrip med trevligt sällskap och bra musik. Det vore lajbans! Som sagt, jag vill iväg och ha kul! Nån som är på? Det som fattas förutom sällskap, är en bil...
Kommentarer
Postat av: Nina

ja hoppas hon gör det.. fast d tror ja inte =/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback