Tvi valen

Tvi valen. Skulle gå ut och hämta tidningen i brevlådan innan. Och i dessa tider undviker jag helst att hämta posten, hela brevlådan är full med tvestjärtar nämligen, men jag var tvungen att se om det stod nåt nytt. Hela jag ryser verkligen. Så äckliga, onödiga djur. Jag trodde jag klarat mig från dem, men när jag lagt tidningen på bordet kryper det fram en. Tog en tidning, slog ihjäl den. Då visade sig en till. Skrik från mig. Kan inte hjälpa det. Klarar inte av äcklen. Men jag slog ihjäl den med. Så nu har jag ändå inte fått läst tidningen eftersom jag vägrar att öppna den. :P

Jag satte mig vid datorn. Då åkte det ner en spindel framför ögonen på mig. Skrik igen. Vad har jag gjort för ont idag?! Den dog iaf. Så nu blir det väl regn hela dagen bara för det. :P

"Ska vi plocka körsbär i min trädgård...?"
*sjunger*

Farfar ringde igår och frågade om vi ville komma och äta körsbär från deras träd. Så när brorsan slutat åkte vi dit. Men när vi närmade oss dom började det såklart regna, så det blev inget körsbärsätande. Typiskt! Jag som var så sugen på det.

JAG HATAR DET HÄR JÄKLA PISSANDET UTE!!!

Fika fick vi iaf. En bulle, en kaka, ett dubbelkex med vaniljgrejs emellan och pepparkakor. Jag som typ får panik när det sätts fram så mycket. Jag är verkligen inget kakmonster, men jag fick i mig allt. Kunde inte med att säga att jag inte ville ha. :P

Ikväll är det fotboll som gäller. Jag och brorsan ska åka och se på Elfsborg-AIK. Snälla, kan det inte vara uppehåll då?! Snälla, snälla, snälla. Glöm att jag slog ihjäl en spindel. *ser med valpögon*
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback