Bokfrossa

Underbart att solen kunde visa sig igen. Låg uppe på loftet och solade och hade Sahara Hotnights och Gyllene Tider i öronen. Somrigt värre. :) Minns deras konsert i Jönköping 2004, som om den var igår. Så jäkla bra och skön stämning!

Sen bytte jag plats till altanen och solade där en stund medan jag låg och läste ut
Livsfarlig utsikt, av Nora Roberts. Den rekomenderas! Mord och kärlek. Helt perfekt! Hon är dessutom en av mina favoritförfattare.

Tyvärr har böckerna tagit slut nu så jag måste ta och köpa nya. Tänkte ta och utnyttja mitt presentkort  på 500 spänn som jag vann på Bokus. Funderar på följande böcker:

Storlek 37, av Denise Rudberg
O.S.A, av Denise Rudberg
Jenny S, av Denise Rudberg
Är det någon där? av Marian Keyes
Isprinsessan, av Camilla Läckberg
Predikanten, av Camilla Läckberg
Singel på nytt, av Plum Sykes

Jag gillade ju Väninnan, av Denise Rudberg så blev sugen på att läsa hennes andra med. Lättläst och bra. :) Marian Keyes är en annan av mina favoritförfattare så den boken är ett måste att läsa. Måste även spana in Läckbergs böcker. Har ju bara läst Stenhuggaren än så länge. Det blir nog bra det här. :) Sommaren är räddad. ;P

Har även varit nere i Stadshuset för att lämna in busskortskvittona (för att få tillbaka halva summan på dom), men hon i receptionen visste inte om mitt studieintyg räckte så jag fick ringa till skolan så dom kunde faxa ett registreringsintyg dit istället. Det var inga problem så om några veckor är jag drygt 1700 kronor rikare. Inte helt fel. :)
Kommentarer
Postat av: Gustaf

har du inte läst "män som hatar kvinnor" - Stieg Larsson så måste du bara läsa den.. jag läste de nonstop på ett par dagar.. asgrym!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback