Det är över! :D

Ja, det är faktiskt över! :D Jag har inget kvar att göra i skolan. Så helt otroligt skönt så ni fattar inte. :D Det är bara avslutningen kvar på lördag. That's it! Det ni! ;)

Måste säga att de här 3 åren har gått så himla fort. Jag minns fortfarande första dagen som om det vore igår. Jag var så sketna nervös. Allt var nytt. Jag kände ingen. Men det gick ju finfint. Jag överlevde och klarade mig igenom alla år utan några omtentor och sån skit. :D Är mycket nöjd över mig själv. :)

Nu är det sommar! Ge mig nåt kul att göra!
Kommentarer
Postat av: Bengan

Ojoj alla år utan omtenta =) Hatten av och grattis =)

2007-06-04 @ 16:21:37
Postat av: Johan

man får be och gratulera :) jag vet vad du kan göra! du kan bli vegetarian! :P nej kanske inte. men äta tacopaj :)

2007-06-04 @ 17:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback