"Du gamla, du fria..."

..."du fjällhöga nord." Idag ska det firas med pompa och ståt! Eller inte. :P Jag förstår inte riktigt vad man ska fira. :P Och nationalsången, den får vänta tills matchen kväll. Då ska det skrålas. :D

Då firar jag hellre att det, just idag, är hela 4 år sen som jag tog studenten. :) Inte klokt vad tiden går fort. 4 år liksom!

Annars händer det inte mycket idag. Hade tänkt ta mig en långpromenad, men kompisen kunde inte och jag har noll lust att gå själv, så får se hur jag gör. Ska ta och försöka skriva ihop en jobbansökan med. Ikväll blir det självklart att se Sverige-Island. Hade en liten veliig period när jag upptäckte att säsongavslutningen av Grey's går samtidigt, men jag får se till att vara fri på söndag så jag kan se reprisen. :P

Tyckte jag hade ett så bra förslag att åka til Liseberg i morgon eller på fredag, men det verkar lite mörkt det med. Kanske, kanske att fredag går. Hoppas! Jag vill göra nåt ju! Får se om det blir av nästa vecka istället isf, men det beror ju på vädret. Dessutom kanske det blir en liten Norgetripp nästa vecka. Inget är bestämt än, men jag hoppas på att det blir av så att jag kommer bort lite.

image29
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback