Full i Pingstkyrkan

Nä, riktigt så illa var det faktiskt inte, men det snurrade lite under genrepet i Pingstkyrkan. Fast det snurrade ännu mer precis efter att jag druckit upp min flaska. :P Det är inte bra med "champagnefrukost". :P Fast jag drack jordgubbsvin och det var visst lite mer procent i det än i de andras Cinzano. :P

Det kändes lite smålöjligt att tåga in där i kyrkan med våra blå, lånade "sjalar" medan alla anhöriga satt och glodde på oss. Sofie skämdes järnet *skratt*. Men jag satt bakom orkestern så jag syntes inte så mycket skönt nog. :D Som minnesgåva fick vi ett blågult glasäpple från Gränna. Rätt fina. :)

Jag råkade svära tyst för mig själv där inne med. Hamnar jag i Helvetet nu? :P

Om ett par timmar kommer släkten hit och firar mig, men mest brorsan som fyller 20 idag. Så ett stort GRATTIS till honom. :)

Bjuder på lite bilder från dagen vid ett annat tillfälle. :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback