Kär i någon just nu?

I brist på annat tog jag och fyllde i den här listan. Enjoy!

Namn? Therese.
Vad drack du senast? Vatten.
Vad gjorde du igår kväll? Satt mest och degade vid datorn.
Hur många hamstrar har du haft? Noll.
Kan du gå ner i spagat? Verkligen inte. Jag är väl ingen gummimänniska heller. :P
Vad ska du göra i kväll? Har kollat på tennis, nu sitter jag här och snart ska jag sova.
Vad ska du göra i morgon? Måla brädor, kolla på tennis och käka chips.
Senaste inköp? Ehm...halsband kanske.
Senaste film? Jag och mitt filmminne...jag minns inte vilken jag såg senast.
Vad har du i ditt fönster? Växter, ljus, lampa och lite prydnadsgrejs.
Tycker du om att cykla? Kan vara kul när man väl kommer iväg.
Vem sov du över hos senast? Andreas, när jag var i Oslo.
Vem sov över hos dig senast? Ottilia, på midsommar.
Vem pussade du på senast? D.

Vad ska du göra nu? Fortsätta snacka lite på msn innan det är dags för sängen.
Vad ska du göra sen? Sova ju.
Vem träffade du sist? Mamma, pappa, bror och kusin.
Vem skulle du vilja träffa nu? Bra fråga...
Sjunger du i duschen? Nope.
Vem ringde dig senast? Ytterligare en bra fråga.
Vem ringde du senast? Hem för att fråga en sak när jag var och handlade.
Hur länge sov du inatt? 8-9 timmar.
När ska du gå och lägga dig ikväll? När jag får lust.
Vad gjorde du för tre timmar sen? Kollade på tennis.
Vad skulle du vilja göra nu? Hm...sitta i soffan och mysa med någon hade ju inte varit fel. ;)

Vänner du kan prata om allt med? Kanske finns.
Person du kan lita på till 100%? Finns.
Har du badat i år? Nej, hu vad kallt. *burr*
Tidsfördriv? Datorn funkar ofta.
Vad heter du just nu på msn? Therese.
Vem pratade du senast i telefon med och framförallt, varför? Mamma för att fråga om hon skulle ha en annan sorts soya när den vanliga var slut i affären.
Hur många syskon?  En lillebror på 20 år.
Kär i någon just nu? Nix.
Känner du någon som heter likadant som dig? Hela namnet eller bara förnamnet? Samma förnamn, mjo.
Morgontrött? Oftast.

När är du född? 16 februari, 1984. Lägg det på minnet! :P
Var bor du? Ulricehamn.
Nuvarande hårfärg? Brun.
Riktiga hårfärg? Brunorangerött....nåt sånt. :P
Ögonfärg? Blå.
Vad läser du för bok nu? Är det någon där? av Marian Keyes.
Humör just nu? Uttråkad.
Vad har du för parfym idag? Har ingen på mig idag.
Vill du ha barn? Ja, men inte just nu.
Hur stort är ditt rum? Inte så värst stort, men jag får plats iaf.
Har du tv/dator i ditt rum? Nej, så stort är inte mitt rum. :P
Piercingar? Inte mer än vanliga hål i öronen.
Tatuering? Nej, men har funderat på att skaffa, men det blir nog inte av. För feg helt enkelt.
Hur många converse allstarskor äger du? Zero.
Brukar du vara osminkad i skolan? Aldrig.
Skostorlek? 39-40. Oftast 40. Big foot! 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback