Lite om mig

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Ja lite då och då.
Vilka vitaminer tog du när du var liten?
AD-droppar, som mamma tvingade i oss barn.
Vad åt du senast?
Brorsans egengjorda milkshake.
Har du fått någon komplimang i dag?
Nope. Eller pappa tyckte att jag målat räcket bra. Räknas det? 
Har du varit med i en rättegång?
Nej, men var och tittade på en med skolan en gång.
Är du polare med grannarna?
Nä, det är väl att ta i. Säger hej bara.
Vilket språk pratar din mamma?
Svenska.
Vilka länder har du bott i?
Enbart Sverige.
Senaste piercingen?
Har ingen förutom hål i öronen, men det räknas ju knappt och de tog jag när jag var 12 eller nåt.
När åkte du bil i mer än femton minuter senast?
Oj...Öhm...Det måste ha varit hem från Jönköping i lördags.
Gay?
Absolut inte.
Har du däckat eller spytt för att du har druckit?
Nix.
Har du något husdjur?
Inte det heller. 
Har du täckt någons hus med toapapper?
Blir många nej på raken här.
Har du varit på stranden?
Inte idag.
Minns du din/dina musiklärares namn?
Hm...ja nåt namn minns jag. På högstadiet hette en Ola iaf.
Hur bra är din syn?
Hur bra som helst.
Har du varit på ett party?
Vem har inte det?
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Nä, de är hemska och äckliga. Däremot vill jag simma med delfiner. :)
Har du varit utomlands?
Det har hänt några gånger ja.
Vilket är det bästa bröllop du varit på?
Har aldrig varit på något utöver mina föräldrars. Fast då mådde jag inte bra. Men får väl säga det ändå. :P
Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
Haha, förmodligen mer förvånade än arga.
Var är dina syskon just nu?
Han sitter i sitt rum framför datorn.
Vad var den senaste drömmen som du minns?
Minns inte...
Vem ringde dig senast?
Tror det var Max som ville säga grattis till examen.
Vilken tid gick du upp i morse?
Kvart över 9 ungefär.
Vad ska du göra i helgen?
Först sitta på en buss i flera timmar, sen vet jag inte.
Vad står det i det fjärde sms:et i din inkorg?
Raderade mina meddelanden häromdan så jag har inte ens 4 st där just nu.
När var du riktigt sjuk senast?
Hm, det var ett bra tag sen iaf.
När såg du en kändis senast? Vem var det?
På tv eller? :P Nej, men det var Marit Bergman på Liseberg i fredags.
Vad finns i din bakficka?
Ingenting.
Har du färgade linser?
Det är inget fel på min orginalfärg.
Vad gjorde du klockan två i natt?
Sov så gott så.
Vad är det första du gör på morgonen?
Går på toa.
Vad ska du göra efter det här?
Gå på toa.
Kommentarer
Postat av: Martin

Du vet jag är en såndär "List-sucker" så jag är tyvärr tvungen att snatta den här mitt framför ögonen på dig.. Men i gengälld får du ju faktiskt lite info om mig.. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback