Min dag

Ytterligare en meningslös dag har passerat i mitt liv. Även om det har hänt lite mer än tidigare i veckan så känns det som en dag jag lika gärna kunnat sova mig igenom.

Jag satte klockan på lite i nio, kom ur sängen lite efter nio, gjorde mig i ordning, tog brorsans bil och åkte iväg för att köpa jordgubbar. Åkte hem igen, åt frukost och efter det fick jag åka till Ica och handla eftersom pappa jobbade och mamma och brorsan är sjuka. Det är inte ofta jag gör det själv om man säger så. Snacka om att man blir lite lätt stressad när man ska packa ner alla varor i kassarna innan nästa persons varor kommer neddimpandes i samma "fålla". :P

Eftermiddagen spenderades framför tv:n och Wimbledon, matchen mellan Henman och Lopez. Trodde Henman skulle ta hem det efter sitt suveräna spel i tredje och fjärde set, men inte då. Lopez vaknade till och körde över honom i femte.

Efter det blev jag utkörd till garaget för att måla brädor. USCH VAD TRÅKIGT! Tyvärr måste jag måla dem en gång till i morgon.

Ja det var min dag det.
På återseende!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback