När ringde klockan?

Vaknade i morse, kollade på klockan, 8.58!! CHOCK! När hade min klocka ringt egentligen???? Har inget minne av det alls. Ställde den på 7.15 när jag gick och la mig. Skumt! Eftersom mamma sagt att vi skulle ner på stan vid 9 så fick jag lite smått panik och undrade varför hon inte väckt mig. Flög upp ur sängen. Men hon kände sig dålig i magen och vågade inte åka dit så tidigt. Phu!

Vi kom iväg till slut. Åkte till Skogen och köpte jordgubbar. Stora, jätteröda. Smarrigt! :) Sen bar det iväg till ICA. Varför handlar man alltid dagen innan en storhelg??? Folk är galna och de är överallt. Står mitt i gångarna utan att flytta sig. Ibland önskar jag att kundvagnarna var uttrustade med mistlurar. :P

Midsommar i morgon alltså. Som vanligt blir det jag och Ottilia själva. Vi ska ta och grilla tänkte vi (om vädret vill, vill säga). Annars får det väl bli att steka på spisen, men hur kul är det på en skala. =/ Sen ska vi dricka. Japp, lite snurrigt ska det allt bli. Skål!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback