Nu är det nära :)

Seg dag. Har legat ute i solen en stund för att försöka jämna ut min dumma bränna från igår. Solen tog mer än vad jag trodde. Och så fick jag massa dumma, vita ränder av linnet när jag var ute och gick. Nåja, det ska nog bli ordning på det med tillslut. :)

Annars har det inte hänt många knop idag. Ska ta och sätta mig och se reprisen av Grey's om en stund. Missade ju det i onsdags. Ska ta och limma upp mitt reportage på hårdare papper med eftersom det ska vara med på utställningen i skolan den här veckan. Vet inte riktigt vad den ska vara bra för egentligen, för det känns inte som att någon kommer att komma och titta på den ändå. :P Alla på skolan tar ju sitt pick och pack och drar åt alla möjliga håll nu. 

Nu är det nära. Sista skolveckan intas i morgon! :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback