Söndag 2 ggr/vecka

Söndag idag igen. Jag tyckte nämligen att det kändes som söndag hela dagen i går med. :P Har precis kravlat mig upp ur sängen. Vet inte varför jag skulle vakna så här tidigt för. Himla onödigt, enligt mig. :P Och det kändes inte som någon större idé att somna om heller för då skulle jag vakna sen och vara superdundertrött.

Päronen kommer hem idag efter sin midsommarvistelse vid kusten. Det är så skönt när inte dom är hemma. :P Vad jag längtar efter att flytta hemifrån! Men den dagen kommer väl...snart...hoppas jag.

Det ser inte ut att regna idag så det får nog bli en promenad sen. En liten iaf. Och så ska jag väl fortsätta pilla med mina jobbansökningar och kanske beställa dom där böckerna jag skrev om i ett tidigare inlägg.

Ja så får det bli.

Hej.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback