Flashigt

Fy tusan, vad trött jag är. Jag skulle lätt kunna somna stående eller här på tangentbordet när som helst. Men det går ju inte. Måste jobba järnet med flash-uppgiften eftersom den ska redovisas i morgon. Min Nalle Phu vill inte göra som jag vill. Jag vill den ska sprattla och det gör den, men det kommer fram osynliga ben som jag inte har en aning om vart de komemr ifrån. *grrr* Det är sånt här som gör att jag inte gillar datorprogram ibland. *grrr igen*

Var ju middag med klassen på Piren igår. Jättegod mat. Jag blev proppmätt. :) Och trevligt var det med. Och Malin dök upp. Henne har jag inte sett på ett halvår eller nåt sånt pga utlandsstudier för hennes del. Trevligt, trevligt. :)Kanske tar och lägger in lite bilder sen.

Nu ska det flashas ordentligt.
Bye!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback