Inget jobb, men ny klänning

Jag fick inte jobbet på H&M. "Det var några jättebra flickor och nånstans måste jag välja". Jaha, vad var det som var fel på mig då??? Nåja, jag hänger inte läpp för det. Kände på mig att jag inte skulle få det och jag ville ju ändå helst inte jobba i Jkpg i sommar, även om det hade varit roligt att testa på det.

Samtalet kom när jag stod inne i provrummet på Impact. Hade fullt sjå med att lyckas komma i en klänning och när jag väl fått på den fick jag inte igen dragkedjan. :P Provade en annan och det slutade med att jag köpte den. En söt ljus, gulvit sak. :) Jag som aldrig använder klänningar annars, men tänkte att det alltid kan va bra att ha en och jag blev förtjust i den direkt. Provade en likadan fast i svartvit eller vit var det inte, mer beige, men jag kände för den söta varianten idag. :) Ska lägga in ett kort på den sen. :)

Har precis varit på gymmet en snabbis. Hade hellre gått en långpromenad längs banvallen vid sjön i det fina vädret, men det får bli en annan dag.

Nu ska jag ta och sätta igång med det sista inför seminariet i morgon. Har ett reportage kvar att läsa.
Hej så länge!
Kommentarer
Postat av: modejouren

Klänningar är så mycket chicare än jobb ;)
Haha nej. Lycka till i ditt chica liv.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback