Jobbigt stressigt

Nu börjar jag få lite smått panik. Jag kommer inte på nåt bra att göra till flashuppgiften. Storyboarden ska vara inne nu på fredag och sen ska själva projektet vara inne nästa fredag. Hur ska jag hinna och lyckas med det här? =/ Fan, ville ju inte göra det här själv!

Kom på den braiga idén att ta mig en långpromenad idag och precis när jag skulle gå kom jag på att jag kunde fråga Ottilia om hon ville med. Så jag tog telefonen och ringde henne. 15 minuter senare var hon hos mig och sen traskade vi iväg vår vanliga runda över golfbanan. Ca en timme tar den. Perfekt väg och fint är det med. :)

Kvällen ska spenderas framför tv:n med Grey's anatomy och Heroes. Tyvärr krockar ju det med Championsleague-finalen, men det kan inte hjälpas. Kan inte missa de serierna. Ugly Betty sket jag iaf i igår för att se Elfsborg-matchen, så helt hopplös är jag inte. :P

Ska visst lagas till tacolåda ikväll med. Yummi! :)

Dumt av Detroit att åka ur mot Anaheim!
Dumt av Erik Ersberg att dra till NHL! Tror han gör ett misstag. En säsong till i Sverige skulle han nog behöva. Men jag kan ju ha fel. Ska bli spännande att se hur bra Stefan Liv klarar sig i Hv nu när han kommer tillbaka från sin misslyckade NHL-vistelse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback