Nyfriserad

Äntligen är håret fixat. Nyklippt och nyfärgat. :D Vad det är skönt när man blir av med det gamla rufset och den hemska utväxten som såg förjäklig ut. :P Men som vanligt tycker jag aldrig riktigt om det nyklippt. Håret är bättre efter några dagar och efter första tvätten. :P Tog bara topparna för ville inte klippa det mycket kortare. Tyvärr blev färgen inte riktigt så mörk som jag hade velat, men men...det får väl bli nästa gång.
Vet inte om det syns någon större skillnad på de kassa bilderna här nedanför, men skillnaden känns iaf. :)

Nu blir det att vara hemma en sväng, äta lite och sen iväg till Jkpg. Är en gästföreläsare från USA idag. Hoppas hon är bra. Gästföreläsarna genom åren har haft en tendens att vara skit och helt orelevanta, så det ska bli spännande att se om den här lyckas imponera på mig.

image23
Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Ditt hår såg fräschare ut nu :) Skönt o ta bort sånt som är nött! :D Borde jag också snart;P hehe.
Nej, det borde inte vara hälsosamt..jag har typ hört att 1kg i veckan är hälsosamt att gå ner? Iofs så hade väl hon lite mer att "ta på" än vad andra har när de försöker gå ner i vikt..men jag tycker ändå det låter som att det gått sjukt snabbt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback