Superslö söndag

Jag har varit sjukt slö idag, men så är det ju söndag med så det gör inte så mycket. Men så här slö har jag inte varit på länge. Somnade till och med framför tv:n innan. Tyvärr i världens obekvämaste ställning så hade ont både här och där när jag vaknade till liv igen. :P
Det enda vettiga jag lyckats få gjort idag är att äntligen ha kommit på ett tema till slutuppgiten i digitalfotokursen.
Tema: Leksaker.


Hörde precis på sporten att det funderas på en hockeyliga a lá fotbollens Champions league. Det skulle kunna vara lite nice.

Tre Kronors bedrövliga avslut i det här Vm:et vill jag inte ens prata om. =/ Och nu ser det ut som att Finnarna blir snuvade på guldet. Hm...
Och Elfsborg förlorade mot Kalmar. Att de ska ha så svårt mot dem jämt!! Gaahh, de måste börja få in lite 3-poänare snart. Funderar på att ta mig till Borås Arena nästa tisdag då IFK Gbg står för motståndet.

"VI ÄLSKAR ELFSBORG!!!"

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaa jag med ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback