Drömma mig bort

Vaknade upp till en ännu gråare himmel än igår. Regnet yr och träden svajar. Det är en dag när man bara vill krypa ner under täcket igen och mysa med den man tycker mest om. Men älsklingen är på jobbet och jag sitter här. Dumt.

Får se vad jag ska göra med den här dagen. Mycket talar för en innedag även om jag måste ta mig till affären och fixa lite lunch sen. Igår gick jag inte utanför dörren alls. Öppnade fönstret en stund för att få lite luft, men det var allt. Det blev en dag vid datorn, tv:n och boken med lite avbrott för diskning, dammsugning och rumpträning. Kvällen avslutades med säsongsavslutningen av Grey's. *snyft* Tar ju evigheter innan det drar igång igen. Hur ska jag klara mig?

Dags att ta tag i duschen kanske? Eller ska jag ta och krypa ner i sängen en stund till trots att det blir ensamt? Ja, kanske. Bara en liten, liten stund. Och drömma mig bort.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback