Fullt upp

Vaknade av att pappa ringde ett par minuter i nio. Var på lagom bra humör då. Jag som hade planerat att verkligen sova ut idag och jag sov så grymt skönt. Och eftersom brorsan inte rörde sig ur fläcken var det jag som fick springa upp och svara, halvt medvetslös som jag var. Självklart var det brorsan han ville ha tag i för lite jobb. Snön har gjort intrång igen och han behövde hjälpa till med snöskottning.

Ingen idé för mig att somna om. Har massa planer för dagen. Inga roliga, men måsten. Kanske orkar jag ta tag i allt, annars fortsätter jag i morgon. Rummet ska städas (dammsugas och dammas), kläder ska strykas, trosor ska lagas (upptäckte ett hål i dom första gången jag använde dom, surt!), mat ska lagas (tills klockan ett) och garderoben ska rensas på sånt jag inte använder och som bara tar upp massa onödig plats. Dessutom måste jag komma ikapp med avsnitten av Heroes och Dexter.

Fullt upp med andra ord!
Först ut blir ett besök i duschen.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback