God morgon

Idag känns det inte som en lika seg dag som föregående dagar då det mesta har varit i moll. Idag är det mer åt dur-hållet som gäller. Det är fredag, molntäcket är inte riktigt lika tjockt och jag ser fram emot kvällen då vi ska ut och äta. :) Har bokat bord på en restaurang här i stan (säger inte vilken :P). MYS!

Idag lovar jag att ta tag i diskningen innan du kommer hem och kanske dammsuga av igen. Det är sjukt vad det kan bli skitigt snabbt i den här lilla lyan. Mina hårstrån ligger överallt. Det är ett under att jag inte är flintskallig än. :P

Det är 24 dagar kvar till jul, i morgon är det 1 december och om 2 (!) dagar är det första advent. Brukar tycka att det är så mysigt att sätta upp ljusstakar m.m. men finns det nån här? Nope. Trots mitt tjat i flera veckor har det inte köpts nån. ;P Som sagt, det är bara 2 dagar kvar nu. ;)

Och till alla er där ute, jag tänker INTE sjunga i morgon!

Kommentarer
Postat av: Gustaf

smaklig måltid i afton då =)

inte sjunga vart??;P

Postat av: daggen

Lugn, det är två dagar kvar. Tills dess ska vi nog ha hunnit få upp något ;)

2007-11-30 @ 12:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback