Innedag

Jag funderar allvarligt på att ha en innedag idag. Lägga mig i sängen eller soffan, fortsätta läsa Tyskungen av Camilla Läckberg och bara vara. Vädret är inte så jättelockande. Grå moln som täcker himlen, men det ser inte ut att blåsa direkt. Kanske att jag ändå tar mig ut en sväng sen. Nu när jag har nyckel igen. T. hade nog tänkt låta mig vara inne idag. Han glömde slänga in nycklarna i brevinkastet när han låst dörren i morse, vilket betydde att jag varken kom ut eller in. :P Hans mamma kom upp och slängde in sin extranyckel som tur är. Känns inte riktigt lika instängt när man vet att man kan ta sig ut. :)

Har precis dödat en halvtimme i telefon med Ottilia. Pratat lite skit och så. Alltid behövligt. ;) Nu ska jag ta och läsa lite. Hej så länge!

image146
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback