Klarade 4 stycken

Dags för en liten uppdateringen här kanske. Har inget direkt vettigt att skriva (fast det är ju inte ofta jag har det :P), men känns ändå som jag borde skriva nåt. 

Jag känner mig rätt duktig just nu. Har precis legat på golvet och gjort sit-ups, rumpövningar och några armhävningar (konstigt nog). Jag som inte kan göra sånna gjorde nästan 4 stycken på raken. ;)

Annars har det varit en riktigt seg dag. Var iofs ute och gick en liten sväng, men annars har vi bara slappat och sovit. Blev bjudna på mat också. Skönt att slippa laga till nåt i miniköket. Speciellt med tanke på att varken jag eller T. är så förtjusta i matlagning. ;)

Nu ska vi spana in stormatchen Juventus-Inter och se om Zlatan kan göra mos av sitt gamla lag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback