Lite kreativ trots sömnbrist

Äntligen hemma! Snacka om seg dag. Den segaste på mycket länge. Tycker mest jag suttit och glott rakt fram. :P Och trött har jag varit. Har gäspat flera gånger och bara velat lägga mig ner och sova. Jag är verkligen inte van att gå upp innan 06.00 nu för tiden. :P

Men trots det har jag fått bygga båtar, målat tills mina fingrar stelnat i "pennpositionen" och byggt legohus. När barnen lekte hundar mot slutet och den ena ville att jag skulle vara ägare och gå ut och gå med honom, då tog det stopp hos mig. Inte en chans att jag tänkte gå runt i byggnaden med ett tunt snöre med en skällande unge i ena änden. :P

Som jag alltid sagt; jobba med barn är inte min grej, även om det funkar några få gånger. ;P

Jag har lite beslutsångest inför ikväll. Ska jag se på Bonde söker fru och Grey's Anatomy eller ska jag se på fotbollen. Lätt belslut, säger ni. Inte alls, säger jag, men det lutar lite mer åt det förstnämda. Kanske springer lite mellan tv-apparaterna. :P

Nu ska jag stoppa nåt i magen innan den kurrar sönder.
Kommentarer
Postat av: daggen

"den ena ville att jag skulle vara ägare och gå ut och gå med honom"
Det skulle jag vilja ha foto på ;P

2007-11-21 @ 17:50:49
Postat av: Fidde

Fotbollen kan du ju inte missa... T o m jag ska kolla på den, och jag är inte i närheten så mkt sporttok som du :P

Postat av: Martin

Hasse Aro har lösningen på allt! Jag tror att dom snart kommer hitta Snöis. Du behöver inte vara orolig.. I värsta fall hoppar den försupne professorn GW in! Då är saken biff!

2007-11-21 @ 18:30:28
URL: http://storfrippe.blogg.se
Postat av: Martin

Ja honom kan du även nå på "öööh.. S..m.. ööööh...S öööhh, det jag har bara en teori om att öööh mördaren är 35 år och heter Per och ööh gärna ser på sport öööh han brukar dricka öööh avslagen öööh folköl när han ser på matcher också.. Men det är bara en teori jag har"

2007-11-21 @ 19:35:53
URL: http://storfrippe.blogg.se
Postat av: Victoria

hehe var tvungen och tjuvstarta :P de bjöd ju på jobbet! :P

2007-11-21 @ 21:36:29
URL: http://virraan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback