Med Mando Diao på repeat...

...och högsta volym började jag städa ur köksskåpen idag. Roligare kan man ju ha det, men det måste ju göras. :P

Har precis kollat på senaste avsnittet av Dexter. Himla bra serie det där. Och lika spännande varje gång. Me like! Ska ta och se på senaste Heroes-avsnittet sen också. :)

Har också börjat packa min väska inför mina 2 kommande veckor i Lund. Jepp, den här gången blir det en extra lång vistelse där. Åker på torsdag. :) Eftersom jag inte ska jobba som det var tänkt bestämde jag mig för att stanna ett par dagar extra och åka tillsammans med älsklingen upp hit. Nästan 20 dagar ihop får vi. :)

Åter till väskan. Den är ÖVERFULL. Vet inte hur jag ska få plats riktigt. Ett par tjockare tröjor extra och väskan fylldes direkt. Men det ska väl gå det här med tillslut. ;)

I morgon blir det att hoppa upp tidigt. Ska jobba heldag på mammas jobb, 7.30 (el.8)-16.30. SCARY. :P
Kommentarer
Postat av: Sabor

Ibland blir det mycket på repeat när man fastnar för en låt ;)

Postat av: Victoria

Så mysigt det lät med en liten resa sådär :) skulle jag också behöva

2007-11-20 @ 16:44:18
URL: http://virraan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback