Min lördag

Kl. 11.15 kom jag upp idag. Gäsp! Ska snart sätta mig vid tv:n, käka frukost och kolla på reprisen av Idol, som jag missade i fredags

Gårdagen bjöd på ett besök hos mormor, en snabbvisit hos Ottilia eftersom hennes lillasyster skulle prova lite kläder som jag inte kunde ha efter min garderobsrensning. Hon tog allt och jag tjänade 100 spänn. :D

Efter det var jag mest bara hemma. Kollade på High School Musical 1& 2. Rätt töntiga filmer och mesiga sångröster, men nu är dom sedda iaf. Sen hade jag grymt tåkigt i min ensamhet så jag ringde och pratade med T. i 1½ timme. :P Saknar honom så grymt mycket nu. <3

Självklart tittade jag på fotbollen med. Hade tippat på 3-1 till Spanien, så det var ju inte så långt ifrån iaf. 3-0 blev det. En timme efter det skickade vi iväg brorsans kompisar som var här och åkte för att hämtade mamma och pappa som varit hos vänner. Sen damp jag ner i sängen och slocknade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback