Mitt favoritgodis är...

En liten onödig lista som jag hittade hos någon. Minna tyvärr inte vem. Har säkert svarat på några av frågorna innan, men lite repetition skadar väl inte. ;)

Har du pojkvän/flickvän? Ja, pojkvän.
Är du kär? Jättekär.
Hur tidigt stiger du upp? Nu för tiden blir det oftast runt halv tio, tio.
Vem/vilka vet mest om dig? Min familj.
Gillar du att slåss? Öhh, nej.
Vad ska du göra ikväll? Ut och äta med T. Sen kolla på Idol och hålla tummarna för att Andreas ryker all världens väg.
När var du senast full? Oj, hm...det var ett tag sen.
Har du utländska föräldrar? Nej.
Var har du ont? Ingenstans för ögonblicket. Eller mitt långfinger gör fortfarande oftast ont när jag böjer det.
Är du bra på att måla? Ibland.
Vem kramade du senast? T. <3
Vad längtar du till? SOMMAREN!
Favoritalkohol? Cider och drinkar.
Vad heter dina husdjur? Har inga husdjur.
Har du körkort? Jajemen.
Favoritgodis? Choklad. Gärna Marabou. Men egentligen är jag en chipsmänniska framför godismänniska.
Morgon- eller nattmänniska? Natt.
Sparare eller slösare? Både och.
Bio eller promenad? Beror på humör, väder, sällskap osv.
Är du kittlig? Ibland och ibland inte alls. Konstigt det där.
Rädd för insekter? Jag hatar dom.
Anser du att du är stark? Vem ska jag jämföra med? :P
Kommentarer
Postat av: Gustaf

Heja Andreas!! jag ska smstrakassera tv4 med röstningar på honom ikväll;P

Postat av: carro

Tack för hjälpen! Ska testa sen :)

2007-11-30 @ 17:37:27
URL: http://carroat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback