Som en isbit

Hemma igen efter några timmar med ungarna. Jag kommer nog inte tina upp på hela kvällen efter att ha varit ute i en timme eller vad det nu blev. Tappade snabbt känseln i både tår och fingrar och jag ville ju inte visa mig "mesig" så jag avböjde när den andra som jobbade frågade om jag ville byta av. Eller ja, hon frågade om det var okej att jag fortsatte vara ute. Självklart, sa jag, och hatade vintern ännu mer. :P Mina vinterstövlar borde inte få kallas vinterstövlar. Nästa gång blir det mina lite klumpigare stövlar, men som förhoppningsvis är varmare än de jag hade idag.

Jag borde nog ta en varmdusch för jag är som en isbit. Jag skojar inte. Jag är kall oftare än varm, men nu är det fasen på gränsen till nedfrysning.

Sommaren, jag längtar efter dig!
Kommentarer
Postat av: Johanna

Ha- det är du och jag då!!! jag är mer eller mindre kall typ hela tiden:-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback